Eliteafdelingen i Vejen Golfklub

Vi skaber golfoplevelser for alle. Ønsker du at udvikle dit spil på et elitært plan? Eliteudvalget udtager i samarbejde med vores træner den trup af spillere, som har niveauet og ikke mindst viljen til at lægge en ekstra indsats i udviklingen af deres golfspil.
Udover dygtiggørelse af teknisk-, taktisk- og mentale færdigheder, er vi også meget fokusereret på at skabe et godt socialt fundament for vores elitearbejde.

Vejen Golfklubs elitetrup stiller hvert år med tre hold i Dansk Golf Unions Danmarksturnering. I 2024 er klubben repræsenteret med et 3. og 5. divisions hold for seniorer. Der dystes i hulspil mod 3  klubber, hvor det bedst placerede hold i puljen spiller om oprykning til efteråret.